• Svetovalka
  • Oprema
  • Ekipa

  • Kdo smo


    Odmev je registrirana blagovna znamka podjetja GROM informacijske rešitve d.o.o.

    Predstavlja sodoben in zmogljiv klicni center, ki ga oddajamo kot storitev: prevzamemo lahko vhodne in izhodne klice, fakse, SMS-e in elektronska sporočila. Zamišljen je kot kakovostna, cenovno učinkovita alternativa lastnemu kontaktnemu studiu, pri čemer klicoči ne opazijo razlike med naročnikovim podjetjem in zunanjim ponudnikom.

    Opisali bi se kot prodorno, ambiciozno podjetje, ki nima zadržkov pred novimi pristopi in tehnologijami. Naše vrednote temeljijo na visoki kakovosti dela, natančnosti, prilagodljivosti in dolgoročnem sodelovanju.

    Zgodovina podjetja sega v leto 2001, ko smo s skromnimi sredstvi ustanovili družbo z neomejeno odgovornostjo (matična št. 1638661) in postavili prvi zunanji klicni center za vhodne klice v Sloveniji.

    Danes, po petnajstih letih poslovanja, smo eno izmed vodilnih podjetij na področju storitev in rešitev za klicne centre. Pohvalimo se lahko s pisanim naborom izkušenj, zadovoljnimi poslovnimi partnerji in uveljavljenim položajem na trgu.


  • Zmogljivosti 


    Pokrivamo vse komunikacijske kanale, 24 ur na dan, vse dni v letu. Stranke naših naročnikov lahko tako izberejo čas in način komunikacije, ki jim najbolj ustreza.

    Razpolagamo z lastnimi programskimi rešitvami za beleženje klicev, obveščanje in izdelavo poročil, lastnimi telefonskimi, poštnimi in spletnimi strežniki ter VoIP in GSM prehodi. Slednje nam omogoča možnost prilagajanja še tako eksotičnim zahtevam naročnikov.

    Na voljo imamo preko 200 telefonskih številk in nekaj čez 60 govornih kanalov; poleg primarnega voda imamo priključenih več SIP trunkov različnih slovenskih in tujih ponudnikov VoIP telefonije.

    Strežnik podpira praktično vse znane protokole (ISDN, SIP, H.323, IAX ...). Do aplikacij naših naročnikov lahko dostopamo prek VPN povezave (IPSec), oddaljenih namizij (RDP, Citrix), ali prek z geslom in certifikatom varovane internetne povezave (https).

    Opremljenih imamo 26 delovnih mest. Klice vsak dan sprejema in izvaja 22 svetovalcev, ki jim ob večjih projektih priskočijo na pomoč tudi zunanji sodelavci. Prisegamo na redno zaposlene svetovalce, ki predstavljajo večino naše ekipe.

    Mesečno sprejmemo in izvedemo več kot 33.000 klicev in odgovorimo na približno 1.000 email sporočil. Za potrebe klicnih kampanj lahko opravimo 4.000 klicev dnevno.

  • Cilji in poslanstvo


    Z doslednim delom in korektnim odnosom želimo naročnikom naše storitve približati kot dobro, kakovostno, cenovno učinkovito alternativo lastnemu kontaktnemu centru. Pri svojem delu sledimo dvema poglavitnima ciljema:

    1. Višji nivo komunikacije ter boljša dosegljivost in odzivnost, kot jih lahko zagotovi naročnik sam.

    Cilj dosegamo s skrbno izbiro sodelavcev, pogostimi internimi in zunanjimi izobraževanji, nadzorom kakovosti dela ter sistemom nagrajevanja ob delovnih uspehih. Naši svetovalci se za razliko od naročnikovih zaposlenih posvečajo samo klicem in ostalim kontaktom s strankami, zato jim lahko namenijo več pozornosti.

    2. Cenovna učinkovitost oziroma nižji stroški za naročnika v primerjavi z vzdrževanjem lastnega kontaktnega centra.

    Cilj dosegamo tako, da ekipo svetovalcev namenimo več naročnikom hkrati – stroški poslovnih prostorov, amortizacije opreme, izobraževanj in, najpomembneje, čas neaktivnosti svetovalcev se zato delijo med več naročnikov. Za posameznega naročnika to v primerjavi z vzdrževanjem lastnega kontaktnega centra pomeni od 30 do 80 % nižje stroške (odvisno od obsega klicev).
  • Podatki o podjetju

    Klicni center Odmev
    GROM informacijske rešitve d.o.o.

    Barjanska 58c
    SI-1000 Ljubljana
    Slovenija

    ID za DDV: SI27579956
    Matična številka: 2236621000

    Transakcijski račun: 03134-1000392705, odprt pri SKB d.d.

    Telefon: +386 1 420 5 900
    Faks: +386 1 420 5 910

    E-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. 
    Internet: www.odmev.si